2015. május 31., vasárnap

A gonosz klón / avagy a sötét oldal!

Sziasztok!
Ígértem részeket az én drága múzsáimról, írótársaimról! Akkor kezdjük is a sötét énemmel, azaz a Gonosz klónnal! :D


Ki ne ismerné a rossz oldalát? Mindenkinek van, mindenki találkozott vele, és általában kettő eléggé eltérő vélemény van róluk:
1. Utálom. Ha felszínre jön, leküzdöm. Én a jó oldalt akarom!
2. Igen. A rossz a jó. Rossz leszek!
Szóval nagyjából ilyen. Mesélek viszont valaki olyanról, akit szeretni és utálni is lehet. Írásaimba időnként besegítő ravasz, de rossz, mert rossz klónt szeretném bemutatni nektek! Íme, Gonosz klón!
Igen, velejéig romlott. Igen, idegesítő. Igen, rossz, ezért szinte biztos vagyok benne, hogy sokan szeretni fogják, pedig azt nagyon utálja.
Gonosz klón nem más, mint a bennem rejlő sötétség. Valamiért viszont én eléggé háttérbe szorítottam a drágát írásnál, valamint az életben egyaránt. De mivel senki sem lehet tökéletes, ezért természetesen bennem is megtalálható ő. Hogy jobban megértsétek, ő az, aki a mesékben súgja a fejetekbe, hogy ezt, meg azt csináld, mellette meg áll az angyal, és veszekszenek az agyadban. Na beugrott? Gonosz klón az én Ani (angyal) klónomnak. Sokat veszekszenek, de valamiért mindig Ani kerekedik felül, és ilyenkor Gonosz klón mindig ott duzzog. Ha viszont Ani alszik, Gonosz klón megállíthatatlan. Olyanokat beszél nekem, hogy nem akarjátok hallani! Ő ihlette az összes gonoszt akit eddig megírtam. (Nincs olyan sok azért!) Különleges tulajdonsága, hogy utálja a változásokat, vagy törődni bárkivel is. Jól megvan egyedül, jó hangosan, és hamisan énekelget ki a szobájából, miközben nevetgélve súgja a fejembe a gonosz kis ötleteit.
Ha el akarjátok képzelni, valahogy vörös hajjal kéne festenie, tépett, vörös-fehér kockás inggel, és egy fekete zakóval, ami már kissé koszos, gyűrött is, de a csillogó filterek rajta, feldobják kicsit. Barna kalapja van, és egy lánc lóg a nyakában. Egy pattanás van az orra tövében, szeme pedig mintha feketére ki lenne kenve. Barna cipőjét folyamatosan hordja, és nem esik nehezére az asztalra pakolni lábával együtt. Cipőfűzői mindig lógnak, még is csak ritkán botlik meg. Néha egy fogpiszkáló lóg ki a szájából, mert megtiltottam, hogy cigizzen, így bevezette ezt. Imád eső után esténként városokban kóborolni, de éjfélre mindig hazaér, és ha nem nyomja el az álom, (ami szerencsére ritka) az én álmaimba üti bele az orrát a frászt hozva rám.
Tulajdonképpen Gonosz klón is kordában tartható, főleg ha ilyen jó barátnők vagyunk Anival, Gonosz klón meg a haverom, és ha jó kedvébe van, pacsizunk. :D

Remélem tetszett, véleményeteket írjátok le a bejegyzés alá, vagy chat-be! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése